למה דווקא וורדפרס?

אז למה דווקא וורדפרס? 

הנה 5 יתרונות שיש לפלטפורמת ניהול התוכן הפופולארית בעולם – וורדפרס!

1. ידידותי למשתמש
אחד היתרונות של וורדפרס הוא שכל אחד יכול לנהל את האתר שלו בעצמו בלי להיות תלוי באיש מקצוע כל הזמן. אפשר להתחבר לאתר ולנהל אותו מכל מחשב ומכל מקום, ללא צורך בתוכנות מיוחדות המשמשות לכתיבת קוד.

2. טוב לSEO
מנועי החיפוש אוהבים את וורדפרס, והיא מאפשרת לקדם את האתר בצורה נוחה ויעילה. יש תוספי SEO שעושים עבודה טובה גם בגרסתם החינמית, כך כל אחד יכול ליצור בסיס טוב לקידום האתר שלו במנועי החיפוש.

3. התאמה אישית 
בוורדפרס אפשר לעשות הכל.ניתן לעצב את האתר איך שרק רוצים בהתאמה מושלמת לעסק שלך. יש מגוון רחב של תוספים המאפשרים להוסיף לאתר את התכונות והפונקציות הרלוונטיות בשבילו. 

4. אתר מאובטח 
וורדפרס תמיד מתקדמת, משתפרת ומוציאה עדכונים כל הזמן. (כמובן שכל אתר הוא פגיע וצריך לבצע כמה פעולות באופן קבוע על מנת למנוע עד כמה שאפשר סיכונים.) אבל באופן כללי היא מאובטחת ומחזיקה במפתחים הטובים ביותר שדואגים לתחזק, לפתח את הפלטפורמה ולהגן עליה מכל בעיה שעלולה להתעורר. 

5. אתר רספונסיבי
חשוב מאוד שהאתר שלך יהיה ידידותי למשתמש בנייד. כשהאתר נראה טוב בנייד הסיכוי לרכישה יעלה משמעותית, והדירוג שלנו בגוגל יהיה טוב יותר. אז עוד יתרון ענק הוא שניתן להתאים בצורה נוחה את עיצוב האתר למכשירים הניידים.

לא בטוח\ה אם גם העסק שלך צריך אתר וורדפרס?
מוזמן\ת להתייעץ איתי ולשלוח הודעה דרך עמוד צור קשר באתר או דרך הרשתות החברתיות 🙂

פוסטים נוספים שיכולים לעניין אותך..